Samsung T22A350H LED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung T22A350H LED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Iris1983 16-05-2012
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Prima tv / monitor met goed beeld. Veel mogelijkheden qua aansluiting.
Als je hem als PC-monitor gebruikt, lijkt het alsof hij niet (vertikaal) kantelbaar is. Gewoon even doorduwen, dan krijg je hem toch in de goede stand.
Minpuntje bij gebruik als computerscherm, is dat je de afstandsbediening nodig hebt bij de eerste keer instellen en als hij in de 'slaapstand' dreigt te gaan terwijl je het scherm in gebruik hebt.
Maar daar staat de multifunctionaliteit natuurlijk tegenover!

Iris1983 10-05-2012
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Prima tv / monitor met goed beeld. Veel mogelijkheden qua aansluiting.
Minpunt voor als je hem als PC-monitor gebruikt: bij kieskeurig staat dat hij (vertikaal) kantelbaar is, maar dat is hij niet! Bij mij blijft hij iets voorover gekanteld staan en dat is niet bepaald handig voor een computerbeeldscharm....

nuitenp 04-04-2012
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Ik gebruik hem gecombineerd als pc-monitor (VGA) en televisie via DigiTenne (met insteekkaart). Het beeld van DigiTenne valt me soms tegen maar dat kan ook aan DigiTenne liggen. Wel prettig van de insteekkaart dat alles via de gewone afstandsbediening loopt. Met digitaal tv-signaal is ook picture-in-picture mogelijk zodat ik het televisie signaal kan zien terwijl ik op de pc aan het werk ben.

Daarnaast hangt er ook nog een X-Box aan. Dit apparaat heeft meer dan voldoende mogelijkheden. Geluidskwaliteit is niet super maar dat geld voor alle schermen van dit formaat.

Dropeter 07-01-2012
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Prachtige monitor/TV Werkt goed met CONAX en digitenne. Let wel even op dat je hem als HDMI monitor wilt toepassen je dan de ingang naam op DVI/PC moet zetten anders geen scherp beeld. Het is nog niet gelukt om als je aan het computeren bent, en met PIP ook aan het tv kijken om het geluid van de tv erbij te krijgen.

Bemoo 02-01-2012
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Goede tv (monitor) voor een goede prijs.

Werkt prima met digitale kabel-tv (ons geval Ziggo) middels CI+ module.
Films, foto's en muziek via USB werkt ook goed.

Enige minpintjes, wat digitaal-signaal betreft is hij iets kieskeuriger dan onze philips tv (signaal moet dus goed zijn) en het geluid is niet geweldig.

ron-zoveelste 24-06-2012

Vraagje: werkt jouw TV nog steeds met de CI+ module?
Bij mij sinds kort plotseling niet meer. Reactie Ziggo:
kan gebeuren, want het toestel is niet Ziggo-gecertificeerd ...

pwmgeurts 04-12-2011
Geschreven voor: Samsung T22A350H LED

Wat een super TV en monitor. Alles er op en er aan en dat voor dat geld! Als tv in de slaapkamer opgehangen. Slechts enkele cm van de muur te monteren en gemakkelijk aan te sluiten.
In enkele winkels als monitor aangeboden maar bijv. bij de Wehkamp als TV. Voor beide erg geschikt!
Top product!

rondem1973 01-02-2012

Beste Lezer,
Deze t.v gisteren ontvangen en hem geinstalleerd met gewone kabel ontvangst.
Zenders automatisch geprogrammeerd heb nu de zenders door elkaar staan.
Net 4 is nu rtl 5 ,net 6 is rtl 7 en net 28 is nu rtl 4 hoe krijg ik deze nu op zijn plek???
Kun je mij hier mee helpen hoor het graag

Gr Ron